2 marca 2015

I'M Back!

14 komentarzy:
 
Kochane wracam po długiej przerwie. Mam nadzieję, że uda mi się utrzymać systematyczność i będę miała więcej czasu na bloga! :) Nie ukrywam, że praca zabiera mi go bardzo dużo :( Stylizacja typowo streetowa z lekkim pazurem! Czyli to wszystko w czym najlepiej się czuję i mogę być tak ubrana codziennie :) Buty to mój ostatni hit z wyprzedażowej kolekcji. Kupiłam je za całe 39zł w Bershce. Do nich dobrałam tregginsy oraz skórzaną kurtkę :) Wszystkie rzeczy są w ciemnych odcieniach dla zachowania stonowania outfitu :) 

Buty - Bershka
Kurtka - PRIMARK
Torebka - VEROSTILO

14 komentarzy:

  1. Świetna ramoneska, masz boskie paznokcie!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz bosko, a paznokcie mnie oczarowały!
    w życiu bym nie pomyślała, że w bershce idzie trafic taaaak tanie buty! :) mam nadzieje, ze uda Ci sie byc tu czesciej... obserwuje :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne paznokcie szczegolnie te z cekinami - dlugie paznokcie sa bardzo kobiece

    OdpowiedzUsuń
  5. wkońcu wróciłaś ! Uwielbiam Twojego bloga szkoda , że tak mało ostatnio dodajesz ale zawsze wypatruje Twój nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy:D Ale urosły Ci włosy? Czy to dopinki?:) jak ja uwielbiam te Twoje pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz :) cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mogę wiedziec co to za model telefonu? i czy jesteś z niego zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy będzie nowy post, bo czekam z niecierpliwością ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin